ID: 6917
DPF / Roetfilter off VW 1.9 2.0 TDI minder verbruik meer ver
€295,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
VW 1.9 en 2.0 TDI Roetfilter / DPF off incl. software modificatie, de/montage uitlaatdeel en modificatie roetfilter. Nooit geen roetfilter problemen meer en een lager brandstof verbruik wat kan oplopen tot over 15%!
Klaar terwijl u wacht! Nu voor slechts 295,- incl. montage en BTW.
Meer vermogen en minder verbruik?:
De turbo van uw auto zorgt ervoor dat de hoeveelheid lucht welke uw motor in gaat wordt verhoogd zodat er meer zuurstof is voor de verbranding. De turbo wordt aangedreven door de uitlaatgassen van de motor en kan een temperatuur van meer dan 700 graden bereiken.
Hoe warmer de ingaande lucht wordt hoe minder zuurstof deze bevat des te lager het rendement tijdens verbranding.
Zodra het roetfilter gedeelte verwijderd is wordt de doorstroming van de uitlaatgassen beter, door de lagere tegendruk kan de turbo efficiënter zijn werk doen en komt sneller en gemakkelijker op de gevraagde druk.
Problemen door een (verstopt) roetfilter zijn o.a.:
- Turboschade door te hoge temperatuur ontwikkeling
- Turbo schade door teveel tegendruk
- Minder PK's / motorvermogen
- EGR klep schade door teveel druk
- Turbo komt slecht op toeren
- Terugkerende roetfilter kosten
- Turboschade door teveel tegendruk
- Uitlaatspruitstuk schade
- Hoger brandstofverbruik
- Motorschade als gevolg van teveel tegendruk.
- Lekke pakkingen als gevolg van teveel tegendruk
Brandstof besparingen van meer dan 15% zijn gemeten nadat het filter was verwijderd.
Softwaremodificatie:
Als gespecialiseerd bedrijf in motormanagement software, wordt het softwareprogramma van uw auto door onze software engineer zodanig aangepast dat deze niet meer regenereert en geen foutmeldingen meer op het roetfilter geeft.
Roetfilter modificatie:
Bij de door ons aangeboden uitlaatmodificatie blijft het katalysator gedeelte zitten en wordt alleen het roetfilter gedeelte verwijderd. (tenzij anders gewenst). Het roetfilter wordt leeg gemaakt of geboord en wordt professioneel weer dichtgelast vaak wordt de bestaande lasnaad gebruikt. De lasnaad wordt vervolgens weer met zink gecoat zodat deze ook niet zal gaan roesten.
Veel klanten vragen ons naar de APK roetmeting,
Wij hebben deze vraag bij een APK keurmeester neergelegd en dit was zijn antwoord:
Een 'niet werkend' of 'leeggemaakt' Roetfilter is voor de APK roetmeting geen probleem want een moderne diesel motor blijft nog ver onder de APK emissienorm.
Voor een diesel auto uit bijvoorbeeld 2007 geldt dezelfde emissienorm als een diesel uit 1979.
BPM / wegenbelasting,
Alleen voor belastingvrije diesels, bijtelling vriendelijke lease auto's tijdens de lease en auto's vanaf bouwjaar 01-01-2013 is er een belastingvoordeel t.o.v. een auto zonder af fabriek roetfilter. Voor deze modellen bieden wij dan ook geen roetfilter off oplossing aan.
De dpf off is ook leverbaar in combinatie met een stage 1 of een stage 2 chiptuning. meerprijs respectievelijk 175,- euro stage 1 of 225,- euro voor stage 2.
Voorkom terugkerende roetfilter kosten en bespaar op uw brandstofverbruik!
Haalt u zelf het roetfilter leeg dan verminderen wij het aankoopbedrag met 100 euro..
Tunex-Automotive BV
Brede steeg 12
7041gv Heerenberg
T: 0314-667360
www.tunex.nl
Tunex Automotive BV ligt direct aan de snelweg A12 op ca. 15 minuten vanaf Arnhem.
Reistijden vanaf Rotterdam ca. 1 uur, Utrecht 50 min, Amsterdam 1.20 uur, Eindhoven 1 uur, Apeldoorn 45 min.
Klaar terwijl u wacht! Nu voor slechts 295,- incl. montage en BTW.
Meer vermogen en minder verbruik?:
De turbo van uw auto zorgt ervoor dat de hoeveelheid lucht welke uw motor in gaat wordt verhoogd zodat er meer zuurstof is voor de verbranding. De turbo wordt aangedreven door de uitlaatgassen van de motor en kan een temperatuur van meer dan 700 graden bereiken.
Hoe warmer de ingaande lucht wordt hoe minder zuurstof deze bevat des te lager het rendement tijdens verbranding.
Zodra het roetfilter gedeelte verwijderd is wordt de doorstroming van de uitlaatgassen beter, door de lagere tegendruk kan de turbo efficiënter zijn werk doen en komt sneller en gemakkelijker op de gevraagde druk.
Problemen door een (verstopt) roetfilter zijn o.a.:
- Turboschade door te hoge temperatuur ontwikkeling
- Turbo schade door teveel tegendruk
- Minder PK's / motorvermogen
- EGR klep schade door teveel druk
- Turbo komt slecht op toeren
- Terugkerende roetfilter kosten
- Turboschade door teveel tegendruk
- Uitlaatspruitstuk schade
- Hoger brandstofverbruik
- Motorschade als gevolg van teveel tegendruk.
- Lekke pakkingen als gevolg van teveel tegendruk
Brandstof besparingen van meer dan 15% zijn gemeten nadat het filter was verwijderd.
Softwaremodificatie:
Als gespecialiseerd bedrijf in motormanagement software, wordt het softwareprogramma van uw auto door onze software engineer zodanig aangepast dat deze niet meer regenereert en geen foutmeldingen meer op het roetfilter geeft.
Roetfilter modificatie:
Bij de door ons aangeboden uitlaatmodificatie blijft het katalysator gedeelte zitten en wordt alleen het roetfilter gedeelte verwijderd. (tenzij anders gewenst). Het roetfilter wordt leeg gemaakt of geboord en wordt professioneel weer dichtgelast vaak wordt de bestaande lasnaad gebruikt. De lasnaad wordt vervolgens weer met zink gecoat zodat deze ook niet zal gaan roesten.
Veel klanten vragen ons naar de APK roetmeting,
Wij hebben deze vraag bij een APK keurmeester neergelegd en dit was zijn antwoord:
Een 'niet werkend' of 'leeggemaakt' Roetfilter is voor de APK roetmeting geen probleem want een moderne diesel motor blijft nog ver onder de APK emissienorm.
Voor een diesel auto uit bijvoorbeeld 2007 geldt dezelfde emissienorm als een diesel uit 1979.
BPM / wegenbelasting,
Alleen voor belastingvrije diesels, bijtelling vriendelijke lease auto's tijdens de lease en auto's vanaf bouwjaar 01-01-2013 is er een belastingvoordeel t.o.v. een auto zonder af fabriek roetfilter. Voor deze modellen bieden wij dan ook geen roetfilter off oplossing aan.
De dpf off is ook leverbaar in combinatie met een stage 1 of een stage 2 chiptuning. meerprijs respectievelijk 175,- euro stage 1 of 225,- euro voor stage 2.
Voorkom terugkerende roetfilter kosten en bespaar op uw brandstofverbruik!
Haalt u zelf het roetfilter leeg dan verminderen wij het aankoopbedrag met 100 euro..
Tunex-Automotive BV
Brede steeg 12
7041gv Heerenberg
T: 0314-667360
www.tunex.nl
Tunex Automotive BV ligt direct aan de snelweg A12 op ca. 15 minuten vanaf Arnhem.
Reistijden vanaf Rotterdam ca. 1 uur, Utrecht 50 min, Amsterdam 1.20 uur, Eindhoven 1 uur, Apeldoorn 45 min.