ID: 13845
Fender Bullet USA 1981
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Fender Bullet
USA
Bijzondere Fender Bullet, gemaakt in de usa in 1981. Van de verschillende versies is dit er volgens mij een van de eerste reeks.
De brug is door een vorige eigenaar ooit vervangen (matig exemplaar), en de gitaar is overgespoten in een bronsgouden kleur. Het is geen pro job, maar wel een heel gave kleur voor dit model, vind ik. Volgens mij zit er nog een oorspronkelijke crème kleurige lak onder (denk ik bij lakbeschadigingen te zien), maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. De slagplaat is van metaal, dit schijnt zo te horen bij deze modellen.
De gitaar werkt naar behoren; de volle telecaster hals is recht, de electronica en stratocaster pickups werken, en de stemmechanieken lopen prima.
Zoals te zien zitten er allemaal fijne barstjes in de lak, en is er een flinke beschadiging op de rand van de body.
Al met al een leuke gitaar om gewoon direct op te spelen, of om qua body wat op te knappen en netjes een nieuwe kleur te geven...
Redelijk bod gevraagd
Graag ontvang ik dus biedingen. Ik wil het animo peilen, en beslis aan de hand daarvan of hij weggaat.
Ruilvoorstellen mbt spullen op basgitaargebied zijn overigens ook welkom.
Bijzondere Fender Bullet, gemaakt in de usa in 1981. Van de verschillende versies is dit er volgens mij een van de eerste reeks.
De brug is door een vorige eigenaar ooit vervangen (matig exemplaar), en de gitaar is overgespoten in een bronsgouden kleur. Het is geen pro job, maar wel een heel gave kleur voor dit model, vind ik. Volgens mij zit er nog een oorspronkelijke crème kleurige lak onder (denk ik bij lakbeschadigingen te zien), maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. De slagplaat is van metaal, dit schijnt zo te horen bij deze modellen.
De gitaar werkt naar behoren; de volle telecaster hals is recht, de electronica en stratocaster pickups werken, en de stemmechanieken lopen prima.
Zoals te zien zitten er allemaal fijne barstjes in de lak, en is er een flinke beschadiging op de rand van de body.
Al met al een leuke gitaar om gewoon direct op te spelen, of om qua body wat op te knappen en netjes een nieuwe kleur te geven...
Redelijk bod gevraagd
Graag ontvang ik dus biedingen. Ik wil het animo peilen, en beslis aan de hand daarvan of hij weggaat.
Ruilvoorstellen mbt spullen op basgitaargebied zijn overigens ook welkom.