ID: 4320
Speedboot Bayliner Capri (Liefst ruil tegen oldtimer)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Betreft een bayliner Capri speedboot op trailer.
Deze is door de vorige eigenaar steeds met erg veel zorg behandelt tot zijn dood. Dan is deze in een opslag terecht gekomen waar hij de laatste 8 jaar heeft gestaan. Dus motor moet terug opgestart worden en een nieuwe schroef. Motor zit zeker niet vast, kan met de hand draaien.
Helaas is er in die 8 jaar een onverlaat geweest die alle kussens en stoelen en de schroef heeft gestolen.
Ik heb deze vorig jaar overgenomen omdat ik al van mijn jonge jaren gek ben van dit tijdloze model. Ik heb dan een deel van de stoelen gevonden, de achterste 2 zijstoelen... Dus ontbrekend zijn nog de motor overkapping en de voorste kussens uit de neus.
De inschrijving van de boot (Belgisch) is er uiteraard bij, bouwjaar 1990. Van de trailer heb ik het gelijkvormigheidsattest van de constructeur, maar niet meer de inschrijving zelf.
De trailer is ook in een zeer goede staat.
Kan zo rijdend mee. Banden en elektriciteit zijn ok.
Nu, gezien het geld dat er al insteekt momenteel denk ik niet dat te kunnen recupereren helaas. Vandaar dat ik liever een ruil zou hebben tegen iets wat ik kan gebruiken, zijnde een leuk oldtimertje (geen golf 2 of zo) zoals een kever, kever cabrio, kever bus T2, mehari, fiat 50.... of een motorfiets genre Harley sportster.
Biedingen onder de 3000 euro blijven onbeantwoord.
Deze is door de vorige eigenaar steeds met erg veel zorg behandelt tot zijn dood. Dan is deze in een opslag terecht gekomen waar hij de laatste 8 jaar heeft gestaan. Dus motor moet terug opgestart worden en een nieuwe schroef. Motor zit zeker niet vast, kan met de hand draaien.
Helaas is er in die 8 jaar een onverlaat geweest die alle kussens en stoelen en de schroef heeft gestolen.
Ik heb deze vorig jaar overgenomen omdat ik al van mijn jonge jaren gek ben van dit tijdloze model. Ik heb dan een deel van de stoelen gevonden, de achterste 2 zijstoelen... Dus ontbrekend zijn nog de motor overkapping en de voorste kussens uit de neus.
De inschrijving van de boot (Belgisch) is er uiteraard bij, bouwjaar 1990. Van de trailer heb ik het gelijkvormigheidsattest van de constructeur, maar niet meer de inschrijving zelf.
De trailer is ook in een zeer goede staat.
Kan zo rijdend mee. Banden en elektriciteit zijn ok.
Nu, gezien het geld dat er al insteekt momenteel denk ik niet dat te kunnen recupereren helaas. Vandaar dat ik liever een ruil zou hebben tegen iets wat ik kan gebruiken, zijnde een leuk oldtimertje (geen golf 2 of zo) zoals een kever, kever cabrio, kever bus T2, mehari, fiat 50.... of een motorfiets genre Harley sportster.
Biedingen onder de 3000 euro blijven onbeantwoord.