ID: 53153
Omschrijving
Mooie laarzen maar ik draag toch veel liever sneakers. Misschien 2 of 3 X aangehad maar meer niet.
Het is een ruime maat 37 en deze laarzen hebben echt een brede schacht! Ik kon er met een spijkerbroek goed in en er zit nog rek in de bovenwijdte.
De lichte bruine kleur op de neuzen zijn geen kale plekken. Dit zit zo in het leer en je ziet het bijvoorbeeld ook op andere delen van de laarzen.
Verzenden kan dmv pakketpost via postnl (7,25).
Het is een ruime maat 37 en deze laarzen hebben echt een brede schacht! Ik kon er met een spijkerbroek goed in en er zit nog rek in de bovenwijdte.
De lichte bruine kleur op de neuzen zijn geen kale plekken. Dit zit zo in het leer en je ziet het bijvoorbeeld ook op andere delen van de laarzen.
Verzenden kan dmv pakketpost via postnl (7,25).