ID: 1443
Zeer nette Beekman Ultra 430-Yamaha Autolube 80-Pegatrailer
€4.750,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beste bezoekers,
Bij deze bied ik mijn beekman ultra 430 uit 2001 aan.
De boot is in zeer goede staat en altijd met veel plezier en liefde mee omgegaan. De reden van verkoop is omdat ik iets anders op het oog heb.
Over de beekman:
Ik heb de boot nu sinds 29-07-2015 in bezit. Boot is netjes verzekerd en geregistreerd. Ik heb de beekman afgelopen winter compleet onder handen genomen. Hij compleet gepolijst en daarna in de wax gezet. Hij glimt weer tegen je op. Ook is de boot natuurlijk van binnen en buiten gereinigd. Er is vorige zomer ook splinternieuwe monobesturing ingekomen met verzwaardere kabel en stuurhuis. T.w.v €400,00. De verlichting werkt top zowel navigatieverlichting als het toplichtje. De beekman verkeerd in originele staat en is niet onnodig in geboord voor radio en dat soort onzin. Gewoon netjes orgineel. Is de 1ste lak van de boot en de stickers ook. Heb hem altijd netjes onderhouden.
De Yamaha Autolube 80pk:
De motor is net als de boot in zeer goede staat.
Ook is hij voorzien van powertrim&tilt , en is hij elektrisch gestart. De motor is gelijk toen de boot werd aangepakt ook onder handen genomen waarbij alles geheel is nagekeken.
Nieuwe schroef .
Nieuwe impeller.
Hydraulische olie trim.
Olie staartstuk.
Carburateur verwijderd en schoon gemaakt.
2 takt olie 1 ltr bijgevuld.
Carburateur afgesteld.
Brandstof filter schoon.
Compressie getest.
Vet punten gesmeerd.
Stroboscoop gecontroleerd ontsteking.
Instelling vervroegd.
Accu getest laadspanning.
Nieuwe koppelingen brandstofslang.
Skyschiongemaakt.
Gas kabel strakker.
De trailer:
De boot is voorzien van een nette Pega trailer. Hij is in goede staat met goede bandjes eronder. De trailer heeft me nog nooit in de steek gelaten en heeft altijd goed zijn werk verricht.
Kortom: Een hele nette en zeker snelle boot waar nog jaren lang plezier mee beleeft kan worden. Ook staat hij altijd netjes binnen en warm gestald.
Graag voor vragen even een mailtje sturen of bellen.
Met vriendelijke groet,
M-Bos
Bij deze bied ik mijn beekman ultra 430 uit 2001 aan.
De boot is in zeer goede staat en altijd met veel plezier en liefde mee omgegaan. De reden van verkoop is omdat ik iets anders op het oog heb.
Over de beekman:
Ik heb de boot nu sinds 29-07-2015 in bezit. Boot is netjes verzekerd en geregistreerd. Ik heb de beekman afgelopen winter compleet onder handen genomen. Hij compleet gepolijst en daarna in de wax gezet. Hij glimt weer tegen je op. Ook is de boot natuurlijk van binnen en buiten gereinigd. Er is vorige zomer ook splinternieuwe monobesturing ingekomen met verzwaardere kabel en stuurhuis. T.w.v €400,00. De verlichting werkt top zowel navigatieverlichting als het toplichtje. De beekman verkeerd in originele staat en is niet onnodig in geboord voor radio en dat soort onzin. Gewoon netjes orgineel. Is de 1ste lak van de boot en de stickers ook. Heb hem altijd netjes onderhouden.
De Yamaha Autolube 80pk:
De motor is net als de boot in zeer goede staat.
Ook is hij voorzien van powertrim&tilt , en is hij elektrisch gestart. De motor is gelijk toen de boot werd aangepakt ook onder handen genomen waarbij alles geheel is nagekeken.
Nieuwe schroef .
Nieuwe impeller.
Hydraulische olie trim.
Olie staartstuk.
Carburateur verwijderd en schoon gemaakt.
2 takt olie 1 ltr bijgevuld.
Carburateur afgesteld.
Brandstof filter schoon.
Compressie getest.
Vet punten gesmeerd.
Stroboscoop gecontroleerd ontsteking.
Instelling vervroegd.
Accu getest laadspanning.
Nieuwe koppelingen brandstofslang.
Skyschiongemaakt.
Gas kabel strakker.
De trailer:
De boot is voorzien van een nette Pega trailer. Hij is in goede staat met goede bandjes eronder. De trailer heeft me nog nooit in de steek gelaten en heeft altijd goed zijn werk verricht.
Kortom: Een hele nette en zeker snelle boot waar nog jaren lang plezier mee beleeft kan worden. Ook staat hij altijd netjes binnen en warm gestald.
Graag voor vragen even een mailtje sturen of bellen.
Met vriendelijke groet,
M-Bos