Rabobank zoekt: Administratief ondersteuners zakelijke diens
Omschrijving
Als administratief medewerker voor het COZ (Centrale Ondersteuning Zakelijk) project houd jij je bezig met de landelijke administratieve afhandeling van de overeenkomsten van de zakelijke afdeling, zodat de klanten tijdig beschikken over de betaalproducten die ze hebben aangevraagd (zoals een pin-automaat in de winkel).
Kloppen de gegevens van een overeenkomst niet? Jij ziet het meteen bij de controle. De overeenkomsten worden door jou verwerkt, vastgelegd en afgehandeld. Merk je iets geks of een probleem op? Dan onderneem jij actie.
Over COZ
Je komt voor 32 tot 36 uur te werken op de afdeling Operations. Deze afdeling is de motor achter de Rabobank en heeft als doel om steeds sneller, beter en efficiënter diensten te verlenen aan de klant. Daar ga jij dus aan bijdragen!
Is deze vacature administratief medewerker iets voor jou? Solliciteer dan direct!
Wat wij bieden:
- Een bruto uurloon vanaf €12,75, afhankelijk van werkervaring;
- Een korte (betaalde) opleiding van 2 weken om je binnen no-time klaar te stomen voor deze functie;
- Veel ruimte voor ideeën over verbetering en optimalisatie van processen;
- Een administratieve functie met veel afwisseling in werkzaamheden;
- Relevante werkervaring bij een van de grootste banken in Nederland.
Wat wij vragen:
- Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding
- Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding
- Ervaring in een administratieve functie;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!