ID: 4499
Advertentie ID: #4499 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #538 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Nokia lumia 530 wit smartphone 4gb +16gb nieuwstaat
€60,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
NOKIA LUMIA 530 WIT SMARTPHONE4GB+16GB NIEUWSTAAT.
Ik heb ook nog dezelfde zwarte uitvoering!!!(Zie andere advertentie)
Ongeveer 18 maanden oud, koste ruim 100 euro (zonder de extra geheugen kaart van 16gb).
Omdat ik gek werd van al die aps, en mijn man ook hebben wij ze na een paar maanden,
terug in de doos gedaan, en onze oude nokia weer ingebruik genomen, zonder al die poespas.
Ik kwam ze tegen in de kast, was al vergeten dat wij die nog hadden,
dus besloten wij dat we ze dan maar verkopen, want het is erg weinig gebruikt en in de kast maar laten liggen is ook zonde.
Ik vind een vraag prijs (omdat er ook extra 16 gb geheugen er in zit) van 60 euro redelijk.
Heeft u interesse in deze Z.G.A.N telefoon,stuur mij een berichtje en u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord van mij.
Met vriendelijke groet,
Marja
Ik heb ook nog dezelfde zwarte uitvoering!!!(Zie andere advertentie)
Ongeveer 18 maanden oud, koste ruim 100 euro (zonder de extra geheugen kaart van 16gb).
Omdat ik gek werd van al die aps, en mijn man ook hebben wij ze na een paar maanden,
terug in de doos gedaan, en onze oude nokia weer ingebruik genomen, zonder al die poespas.
Ik kwam ze tegen in de kast, was al vergeten dat wij die nog hadden,
dus besloten wij dat we ze dan maar verkopen, want het is erg weinig gebruikt en in de kast maar laten liggen is ook zonde.
Ik vind een vraag prijs (omdat er ook extra 16 gb geheugen er in zit) van 60 euro redelijk.
Heeft u interesse in deze Z.G.A.N telefoon,stuur mij een berichtje en u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord van mij.
Met vriendelijke groet,
Marja