ID: 5565
Advertentie ID: #5565 is verwijderd van uw verlanglijst.
Medewerker klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor een jong, snelgroeiend bedrijf dat innovatieve online software ontwikkelt en levert, zijn wij op zoek naar een enthousiaste klantenservicemedewerker. In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor zeer uiteenlopende kwesties van klanten. Hoofdtaken > Je houdt je bezig met verschillende inkomende vragen over allerhande onderwerpen met betrekking tot het runnen van de webshop. > Je helpt klanten met problemen met zendingen of het systeem. > Jij bent in staat een goede analyse van het probleem te maken en weet de klant op de juiste manier te adviseren. > Je zoekt via verschillende kanalen actief het contact met de klant op. > Je werkt in een serviceteam van ongeveer 20 personen en werkt nauw samen met de afdeling sales en development. > Je fungeert als kritische sparringpartner voor de klanten.
Functie-eisen
Wij bieden > Een informele, gezellige en moderne werkomgeving > Een marktconform salaris > Direct een contract bij het bedrijf Wij vragen > Minimaal Mbo+ werk- en denkniveau > Relevante werkervaring op een customer service afdeling > Zeer servicegericht en klantvriendelijk!> Commercieel, ziet overal kansen> Proactief, flexibel > Leergierig, initiatiefrijk en zelfstandig> Accuraat & stressbestendig> Communicatief zeer vaardig en creatief Deze functie is in te vullen voor 32 - 40 uur! Vergelijkbare functietitels: customer service medewerker, medewerker helpdesk, e-commerce adviseur
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1592578
Voor een jong, snelgroeiend bedrijf dat innovatieve online software ontwikkelt en levert, zijn wij op zoek naar een enthousiaste klantenservicemedewerker. In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor zeer uiteenlopende kwesties van klanten. Hoofdtaken > Je houdt je bezig met verschillende inkomende vragen over allerhande onderwerpen met betrekking tot het runnen van de webshop. > Je helpt klanten met problemen met zendingen of het systeem. > Jij bent in staat een goede analyse van het probleem te maken en weet de klant op de juiste manier te adviseren. > Je zoekt via verschillende kanalen actief het contact met de klant op. > Je werkt in een serviceteam van ongeveer 20 personen en werkt nauw samen met de afdeling sales en development. > Je fungeert als kritische sparringpartner voor de klanten.
Functie-eisen
Wij bieden > Een informele, gezellige en moderne werkomgeving > Een marktconform salaris > Direct een contract bij het bedrijf Wij vragen > Minimaal Mbo+ werk- en denkniveau > Relevante werkervaring op een customer service afdeling > Zeer servicegericht en klantvriendelijk!> Commercieel, ziet overal kansen> Proactief, flexibel > Leergierig, initiatiefrijk en zelfstandig> Accuraat & stressbestendig> Communicatief zeer vaardig en creatief Deze functie is in te vullen voor 32 - 40 uur! Vergelijkbare functietitels: customer service medewerker, medewerker helpdesk, e-commerce adviseur
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1592578