ID: 55896
Advertentie ID: #5720 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Montuur gekocht bij opticien in Venetie, in Nederland glazen in laten zetten.
Ik hou van aparte monturen, kon hem dan ook niet laten liggen. Hou je van het merk Theo of Gijs? Dan is dit montuur ook vast een leuke aanvulling van je brillen ??
Ik hou van afwisselen, dus bril werd niet dagelijks gedragen. Montuur is dan ook als nieuw.
Wie durft??
De foto’s geven de kleuren goed weer.
Ik hou van aparte monturen, kon hem dan ook niet laten liggen. Hou je van het merk Theo of Gijs? Dan is dit montuur ook vast een leuke aanvulling van je brillen ??
Ik hou van afwisselen, dus bril werd niet dagelijks gedragen. Montuur is dan ook als nieuw.
Wie durft??
De foto’s geven de kleuren goed weer.